kawan .


Assalamualaikum ♥
And whenever you're about to, fall apart
Sing the songs we used to play

yuna :)


KAWAN .
tajuk untuk harini :)

Hai, meningkat ke alam sekolah menengah ni.  Mesti ada kawanII yg korang rindu kan ? Aku pun ade laaa . Tapi sampai sekarang kami masih berhubung . Hehe . Kalau cuti je mesti jumpe . Excited kot ! & antaranya ialaaaah ;

Hidayah binti Yahaya .
Cam datin tak ? hehe .

Ingat lagi taa kite start kenal2 bile aku mase tu start rapat-rapat ngan Haz dan Aini ? Mase tu ko rapat gile ngan Haz. Aku ngan Anis ape lagi, gossip kan kekadang kerja kiteorang . Kadang2 tu gosip laa pasal ko n haz . Ko kan suke jual cupcake mahal2 kan ? Hahaha . Kikiki . Then. tetibe kiteorang punye result menurun and terpaksa masuk kelas Tekun .    Woo, sedih kan mase tu ? result da laa teruk, pastu kelas menurun . Nasib baik mase tu kite dh rapat2 cket . So, sejak tu kiteorang start rapat n selalu jalan sesame. Orang nampak je mesti kiteorang bertige kan ? Aku pun selalu je datang umah kau . Kekadang tolong ko masak (atau makan) makanan ko kan ? Aku rindu la nak makan cupcake ko . Rinduuu sangat :') Semoga ko sihat sentiasa yeee ?


Anis Syakirah Mohd. Fauzi
budak hoottt .

Huahahahahahaaha . Budak atas ni ? Selalu gaduh ngan die maaa . Tapi die lah antara bestie aku yg aku taknak dipisahkan :') Eh, die ni tinggi tau ! I love her very much. Die pergi ke SAB , Aminuddin Baki . Die ni pandai tau . Ayah aku pun dah kenal die betulII . Selalu tanye khabar tentang die . Hihi. Kiteorang start berkenalan standard 2 eh ? Lame kan ? Rapat time standard 6 gak sebab same kelas kan ? Dulu, ko selalu rapat ngan Aini. Dah, due2 sama tinggi nak buat camne kan .. ? Tapi skarang Aini lah lagi tinggi kan , haha . Anis Syakirah ? Memori dengan die terlalu banyak laa .  Gaduh sesama, nyorok dalam kelas sesama . Rindu laa sygs . Selalu gak kan aku buat rombongan pergi rumah ko . Lepak sana sesama kan ? Serius, aku rindu kau . 

This two ? 
They are the light that shines through me .
Without them, I can never smile like now .



If your heading down another roadWon't you leave me with nowhere to go,don't let me be the last to know
the wanted;last to know
Tapi takpa, sebab sekarang ni aku dah ada kawan kat maktab ! Diorang la yg hari-hari buat aku tergelak bile korang takda kat sisi aku . Kat maktab, diorang la yg buat aku tersenyum je sepanjang hari . Aku sayang korang sume !

Thank you :) Sekian .




0 comments

Appreciated :)