Crepe :)

Tuesday, March 26, 2013

Assalamualaikum !
Hello all ! hih, ni bukan resepi atau apa2 bahan tuk masak. 

Semalam aku sanggup pergi One Utama tuk ape tau ? Tuk bende ni !

peh, mengidam wei ! Thanks ibu <3>

Bila anda tengok title jangan pula pikir ni tentang durian crepe tu ! Tapi aku suka jugak durian crepe yg itu. Sedap lgi2 perisa blueberry !

Hmm, sekarang tengah cuti ni aku banyak makan la. Naik lemak nanti. Exercise, exercise :D
*Ambik tali skipping* Kene capai target ! Kan bagus kalau ade trackmill cam Mira. Senang kalau nak exercise takyah pergi gym. :(

Balik kepada crepe ni, tapi yg bestnye, makan satu crepe ni memang kenyang lah ! kenyang giler tu xyh ckp la. Ikut kemampuan perut masing-masing ye :) & aku nak try ambil resepi dia so senang, boleh buat kt rumah. Takyah nak keluar bagai -,- Buat habis duit je.

Dah tu je. Chow ! Hihi :)

Sekarang nak masuk summer kan?
Best nya :DD

Kat Malaysia :
Hujan . Takpelah, hujan tu rahmat kan :) ?




You Might Also Like

0 comments

Appreciated :)

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images