Sunday, May 27, 2012

Hye n Assalamualaikum ! :)

Arini tak ada papepun nak cite, cume penad sikit sebab pergi Youth Marathon kebenda tu .
Pastu dapat habiskan novel Kampung Girl! Beli semalam , arini abes ! 
Tapi bagi aku ini lambat. Nak capai target abes selama sehari je! Nak try kalahkan kawan aku si pencinta novel tu, Fyna Zainal!
 Untuk kau! Hehehe :) Krik2

Pastu nanti nak beli lagi banyak2 novel! Supaya nak kasi sama koleksi dgn komik aku! Banyak woo.

Aku paling suka novel FajarPakeer! Lagi-lagi karyaseni! Best ! Nak tergelak kekadang aku baca!

Tapi setakat ni, novel yang paling aku suka adalah karya Siti Rosmizah, 7 Hari Mencintaiku.

SUMPAH! Nanges aku baca .


Aku syorkan korang baca ni! Memang best! Ceh, cam iklan pulak dah !!!

KBYE. :) 

Assalamualaikum !

You Might Also Like

0 comments

Appreciated :)

Instagram

Like us on Facebook

Flickr Images