Azam baru :)



BYE-BYE 2012 

Assalamualaikum semua :) 

Pejam celik pejam --- bleh. Dah ramai dah buat camtu. -,- Kliche, tak gitu ? Well, nak cakap ape ye ? Lagipun belum 2013 pun, disebabkan sekarang cume pukul 2000(a.k.a kul 8 malam) disini. (Jam aku la.) Terdapat lagi 4 jam ! Wow, wow. Excitednya nak masuk tahun baru . Dengan homework yang tak beberapa nak siap lagi, esok dah nak balik sekolah oi! Well, tengok orang la kan ? Tengok aku? Relaks je ! (Kepada orang yang membaca post ini, jangan mengikuti perangai buruk aku ni. Kesian cikgu korang bebel korang tak siap kerja sekolah -,-) Budak asrama(cehss), balik sekolah awal. Tu yang tak beberapa best tu.
Meh sume anak-anak aku nak cite kan azam baru ku. Yang insyallah, tak mungkin akan menjadi hangat-hangat tahi ayam.  Tidak mengikut urutan.

#1  Study smartly(harder).



Muka aku bile ade exam esok. LagiII subject sejarah . Amacam, same tak ?


#2 Berjaya dalam exam.
Sume nak kan? Siapa tak nak? -,-
(Act, tak dapat jumpe gambar yang perfek tuk azam ni.)
Aku dapat capai 3.50 dalam next exam pun takpela. Syukur je :)
Asalkan tak kena tendang dari maktab sudaa.


tu je kot :D haha. for now. 
goodbye :)


Dear you, kalau ade duit lebih. Aku beli banyakII filem tuk kau. Tapi sebelum itu, kumpul duit beli kau dulu wahai Instax 210.

Maafkan aku kerana obesesi ku terhadap kameraII ni.


| You know I’ll be | Your life | Your voice | Your reason to be | My love | My heart | Is breathing for this | Moment | In time | I’ll find the words to say | Before you leave me today


#Currentlylisteningto Moments from One direction.
(bajet cam twitter. Bukan ade pun.)

0 comments

Appreciated :)